Портфоліо
Зміст
Про вчителя
П.І.Б. | Назва закладу | Особиста електронна адреса | Особисті сторінки (посилання на блог, сайт, Wiki-сторінку) |
Куча Оксана Степанівна | Фастівський НВК "Ліцей інформаційних технологій-Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №9" | KseniyaKucha@ukr.net | МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТtd> |
Остання атестація (рік) - 2012 рік
Заохочення (рік, грамота, значок, медаль, орден, тощо), особисті заслуги, досягнення:
- Остання курсова перепідготовка (місяць, рік, № посвідчення) – 13.02.2015,№0330; 16.02.2016, №0414;
Освіта:
№ з/п | Навчальний заклад | Коли виданий диплом | Спеціальність | Кваліфікація | № диплому |
1 | Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів імені Бориса Грінченка | 29 червня 2002 рік | Педагогіка і методика середньої освіти . Українська мова і література. | Учитель української мови і літератури. | №21259764 |
2 | Канівське училище культури | 22 червня 1992 рік | Культурно-освітня робота і самодіяльна творчість | Керівник самодіяльного оркестру народних інструментів | №785650 |
Навантаження в навчальному закладі
№ з/п | Предмети | В яких класах | Кількість годин | Кабінет | Інше навантаження |
1 | Мистецтво | 5 класи | 4 години | ||
2 | Мистецтво | 8 класи | 4 години | ||
3 | Українська мова | 5 класи | 8 годин | ||
4 | Українська література | 5 класи | 4 години | ||
5 | Українська мова | 6 класи | 4 години |
Методична тема, над якою працює вчитель
Формування ключових компетентностей засобами інтеграції на уроках української мови, літератури та мистецтва
Підвищення кваліфікації (не курсова перепідготовка)
№ з/п | Тематика курсів, тренінгу | Форма проведення (лекція, тренінг, дистанційне навчання) | Де (місце проведення) | Коли (місяць, рік) | ПІБ керівника (тренера, тьютора) | Кі-сть годин | № сертифіката |
1 | Курси "Intel" | Тренінг «Intel Навчання для майбутнього» | Фастівський НВК | Коваль Наталія Олександрівна , Руденко Людмила Володимирівна | 64 години |
Участь у семінарах, форумах, конференціях, круглих столах тощо
№ з/п | Рівень(міський, обласний, всеукраїнський, міжнародний) | Назва (семінар, конференція, форум) | Тематика | Де (місце проведення) | Коли (місяць, рік) | Тема виступу |
1 | Обласний | Круглий стіл | М.Біла Церква | 09.12.2016 | ||
2 | Міський | Коференція , секційне засідання з мистецтва | "Створення умов для розвитку компететної особистості в процесі реалізації нового держстандарту базової освіти" | СЗОШ №1 | серпень 2015 рік | |
3 | Міський | Секційне засідання з мистецтва | "Особливості викладення мистецтва у 8 класах" | СЗОШ №7 | серпень 2016 рік |
Проведення відкритих уроків, виховних заходів, тренінгів, майстер-класів для колег
№ з/п | Рівень (міський, обласний, всеукраїнський, міжнародний), місце проведення | Назва (урок, виховний захід, тренінг, майстер-клас, дистанційний курс), к-сть годин | Тема | Предмет, клас | Дата | Кількість слухачів |
1 | Міський рівень | Відкритий урок | В.Симоненко. Казка «Цар Плаксій та Лоскотон». Різні життєві позиції персонажів | Українська літератури - 5 клас | 15 | |
2 | Виховний захід | «Українські вечорниці» | Українська літератури - 5 клас | 30 |
Участь у роботі професійних творчих об’єднань
№ з/п | Рівень (міський, обласний, всеукраїнський, міжнародний) | Тематика творчого об’єднання | Керівник | Особистий внесок |
1 | ||||
... |
Методичні розробки (програми, посібники, збірки, рекомендації)
№ з/п | Вид розробки (програма, посібник, рекомендації) | Назва розробки | Рік | Де затверджено/схвалено(упр. освіти, КОІПОПК, МОН) |
1 | ||||
... |
Друковані публікації
№ з/п | Назва видання | Рік | № випуску | Рубрика/розділ | Сторінки | Назва статті |
1 | ||||||
... |
Електронні публікації
№ з/п | Назва видання | Рік | Тема | Назва статті (з посиланням) |
1 | ||||
... |
Досягнення учнів
№ з/п | Рівень(міський, обласний, всеукраїнський, міжнародний) | Дата | Назва олімпіади, конкурсу | Кількість учасників | Результат участі |
1 | |||||
... |
Участь і досягнення в професійних конкурсах, освітніх виставках
№ з/п | Рівень(міський, обласний, всеукраїнський, міжнародний) | Дата | Назва конкурсу, виставки | Досягнення |
1 | ||||
... |